صف‌های طولانی کالاهای اساسی در شأن مردم نیست

صف‌های طولانی کالاهای اساسی در شأن مردم نیست
فروردین 17, 1403
31 بازدید

دولت خصوصا پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی باید با تأمین و عرضه به مقدار کافی و به موقع این کالاها از تشکیل صف‌های طولانی جلوگیری کنند.

صف‌های طولانی کالاهای اساسی در شأن مردم نیست

دولت خصوصا پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی باید با تأمین و عرضه به مقدار کافی و به موقع این کالاها از تشکیل صف‌های طولانی جلوگیری کنند

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مجلس، دکتر علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی صبح امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ طی بازدید سرزده از بازار شب عید میدان آزادگان تهران گفت: وضعیت بازار گوشت و مرغ به جهت کمیت منجر به گلایه شهروندان شده بود اما قیمت محصولات ارائه شده این بازار متناسب با نرخ اعلامی بوده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین میادین تره و بار شهرداری تهران افزود: در عرضه گوشت و مرغ باید تناسب جمعیت در نظر گرفته شود. عمده گوشت‌های قرمز عرضه شده در این بازار وارداتی بوده و این مسئله مسئولیت پذیری، همت مضاعف و همکاری پشتیبانی امور دام و تعاون روستایی را می‌طلبد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: عرضه محصولات بازار شب عید (از میوه گرفته تا پروتئین) از نظر کمی و کیفی باید جوابگوی نیاز مردم باشد تا شاهد صف‌های طویل برای تأمین کالاهای اساسی مردم نباشیم و از طرف دیگر این کالاها با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , ,