وظیفه روابط عمومی، از منظر سازمانی که در کشوری دینی فعالیت می کند، اشاعه اسوه حسنه است

وظیفه روابط عمومی، از منظر سازمانی که در کشوری دینی فعالیت می کند، اشاعه اسوه حسنه است
اردیبهشت 30, 1402
38 بازدید

پیام دکتر علیرضا عباسی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی لَقَدْ کانَ لَکُمْ فی‏ رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثیراً (آیه ۳۱ سوره احزاب) وظیفه روابط عمومی، از منظر سازمانی که در کشوری دینی فعالیت می کند، اشاعه اسوه حسنه است. نشر خوبی ها و الگو […]

پیام دکتر علیرضا عباسی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی لَقَدْ کانَ لَکُمْ فی‏ رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ لِمَنْ کانَ یَرْجُوا اللَّهَ وَ الْیَوْمَ الْآخِرَ وَ ذَکَرَ اللَّهَ کَثیراً (آیه ۳۱ سوره احزاب) وظیفه روابط عمومی، از منظر سازمانی که در کشوری دینی فعالیت می کند، اشاعه اسوه حسنه است.

نشر خوبی ها و الگو قراردادن سرور خوبی های عالم حضرت رسول اکرم(ص) را باید اصلی ترین وظیفه یک روابط عمومی دانست.

۲۷ اردیبهشت ماه را از آن رو باید ارج نهاد که فعالان عرصه اطلاع رسانی در این بخش عموما مورد توجه جدی در بین مدیرانشان قرار نمی گیرند.

اما روابط عمومی هنر برقراری ارتباطات بین آنچه که هست و آنچه که باید باشد و همچنین حلقه وصل مردم و مدیران است.

اگر با آغاز قرن بیستم که آن را قرن ارتباطات می‌نامیدند، روابط عمومی شکل گرفت، امروز و در دنیایی که اساس آن بر پایه ارتباطات شکل گرفته، این مقوله بیش از پیش جدی و جدی تر گرفته شده است.

از یک سو روابط عمومی می بایست به نشر آنچه که در سازمان اش روی داده بپردازد و از سوی دیگر به یقین می بایست، ضمن جمع آوری خواسته ها و نظرات مردم و انتقال آن به مدیران و مقامات، اقدام به موقع، درخور و قابل اجرایی را برای ارتقا و بهبود کیفیت سازمان مطبوعش رقم زند.

این روز را به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی شهرستانهای کرج، اشتهارد و فردیس و همچنین استان البرز تبریک عرض نموده ، امیدوارم در مسیر نشر معارف و آرمانهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همواره موفق و منصور باشند.

بازدید از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

برچسب‌ها:, , , ,